1. Pokud je zboží na skladě obecně platí, že zboží je vychystáno a expedováno od 1 do 3 pracovních dnů po Vaší objednávce. V případě nečekaného prodloužení smlouvou stanovené lhůty dodání z různých příčin, prodávající kontaktuje kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonu a navrhne náhradní řešení vyřízení objednávky.
2. Vybrané zboží je expedováno po přijetí platby na bankovní účet, GoPay účet a/nebo PayPal účet prodávajícího. Po připsání platby na účet společnosti Balonkomat.cz, bude zboží expedováno a to nejpozději do 3 pracovních dnů po připsání platby na jeden ze zmíněných účtů prodávajícího.
3. Platbu za zboží může zákazník provést následujícími způsoby:
a) v hotovosti / kartou v místě kamenné balonkové prodejny
b) bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 1653465029/3030, vedený u společnosti Air Bank a.s.
c) bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay a/nebo PayPal webpay.
4. Objednávka je expedována následujícími způsoby:
a) prostřednictvím České pošty a.s. (zásilku lze sledovat na stránkách České pošty - viz www.postaonline.cz - kategorie oblíbené nástroje - sledování zásilek).
b) prostřednictvím zasilatelské společnosti Zasilkovna.cz (zásilku lze sledovat na stránkách Zásilkovny - viz www.zasilkovna.cz - sledování zásilky).
5. Prodávající si vyhrazuje právo nenést odpovědnost za případné nedostatky ve službách přepravní služby.
6. Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit cenu za zboží včetně nákladů za jeho doručení.
7. Místem dodání zboží je kupujícím uvedená adresa na objednávkovém formuláři a prodávající nenese zodpovědnost za její špatné zadání.
8. Kupující se stává vlastníkem zboží po zaplacení zboží a uhrazení nákladů spojených s jeho doručením.
9. V případě nedoručitelnosti zásilky a zaplacení zboží předem, bude kupujícímu vrácena kupní cena zboží. Prodávající není povinen vrátit částku za vynaložené náklady za dopravu související s neodebraným zbožím.
10. Na zboží se vztahuje reklamační řád dle platného zákona.